Доставка
Поръчки се приемат през уебсайта на Tafedim: www.tafedim.bg , на e-mail: tafedim.bg@gmail.com или на телефон +359 887 286 102.
При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС или на 2 или повече продукта, доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на един продукт на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента.
ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.tafedim.bg:
- Условия и цени за доставка.
– Поръчки се приемат през уебсайта на Tafedim: www.tafedim.bg , на e-mail: tafedim.bg@gmail.com или на телефон +359 887 286 102.
– При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС или на 2 или повече продукта, доставката за Клиента е безплатна.
– При поръчки на един продукт на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента. - График и изпълнение на заявките.
– Срокове за доставка чрез Куриер:
Заявки направени в рамките на работния ден се изпращат по Куриер възможно най-скоро, най-късно до края на следващия работен ден;
Заявки направени в петък се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
– При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери изрядността на стоката и документите към нея.
– При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
– Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания! - Рекламации.
– Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
– Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й, т.е. проблемите не са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
– Рекламации не се приемат, когато Клиентът: е нарушил търговския вид на поръчаната стока по време на проверката, било то умишлено или не; наранен или липсващ предпазен стикер на капачка; повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка); извършена е консумация на продукта; продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриера;
– Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка