Доставка

Поръчки се приемат през уебсайта на Tafedim: www.tafedim.bg , на e-mail: tafedim.bg@gmail.com или на телефон +359 887 286 102.

 

При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС или на 2 или повече продукта, доставката за Клиента е безплатна.

 

При поръчки на един продукт на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента.

 

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.tafedim.bg:

 

  1. Условия и цени за доставка.
    – Поръчки се приемат през уебсайта на Tafedim: www.tafedim.bg , на e-mail: tafedim.bg@gmail.com или на телефон +359 887 286 102.
    – При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС или на 2 или повече продукта, доставката за Клиента е безплатна.
    – При поръчки на един продукт на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента.

  2. График и изпълнение на заявките.
    – Срокове за доставка чрез Куриер:
    Заявки направени в рамките на работния ден се изпращат по Куриер възможно най-скоро, най-късно до края на следващия работен ден;
    Заявки направени в петък се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

    – При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери изрядността на стоката и документите към нея.

    – При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.

    – Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания!

  3. Рекламации.
    – Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!

    – Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й, т.е. проблемите не са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.

    – Рекламации не се приемат, когато Клиентът: е нарушил търговския вид на поръчаната стока по време на проверката, било то умишлено или не; наранен или липсващ предпазен стикер на капачка; повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка); извършена е консумация на продукта; продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриера;

    – Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка